tap tap

Jag är hemma efter en helt fullproppad dag. Tar en paus nu innan jag börjar ta itu med en presentation som ska hållas på torsdag. Jag hade dessutom oturen att bli utelåst från skolan. Tydligen tappade jag en av mina cykelnycklar inne och fick ropa tills min lärare kom ut. Inga andra är i skolan runt nio-tiden på en måndag verkar det som. Efter en cykeltur i isregnet så känner jag mig verkligen för en dusch, har ju sörplat i mig hett te nu i tio minuter för att få tillbaka värmen. Hoppas att ni som bor i Stockholm har hållit er inne för det är inte särskilt trevligt väder ute.
Följ mig gärna på Bloglovin

Kommentarer
Postat av: Elin

vi har haft nationnella prov i svenska :/ men det var enkelt. ska ha del 2 på torsdag :)

2013-02-06 @ 18:38:03

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0