Giving myself a treat

Ikväll har jag faktiskt hunnit träna och bokat av träning nummer två denna veckan. Hurra för att jag lyckats hålla mitt träningslöfte i sex veckor nu! :) Nu tänker jag bara ta det lite lungt och förbereda en liten fruktsallad och luta mig tillbaka med en ansiktsmask med chokladdoft. Guuud vad den luktar underbart! Jag ska be kusinvitamin köpa en låda till mig. Man blir så sugen på att frossa i choklad.
 
Iallafall för att uppdatera er om filmen jag såg igårkväll; Anna Karenina, så var den väldigt vackert filmad. Det kändes som att man var på teater snarare än såg på film, Keira Knightley briljerade som vanligt! För er som gillar kostymfilmer, rekommenderar jag filmen:)
Ha en fin fredag!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0