Måndagsfrukost

Godmorgon! Jag har inte hunnit uppdatera bloggen på ett tag på grund av en extrem busy vecka. Det är inte lätt när man har massor av extra aktiviteter hela tiden. Men nog är det kul och lätt värt att stressa lite mer! Jag har märkt att jag har underskattat min egen kapacitet. 
 
Igår var jag på en heldag tillsammans med projektgruppen i Armada där vi planerade inför det kommande eventet. Det var riktigt kul att diskutera igenom allt och nu känns det som att alla har börjat komma igång på riktigt vilket är otroligt kul.
 
Förresten, jag har upptäckt att jag gått in i en honungsperiod (Honeymoon). Jag är helt galen i honung för jag har i det i allt! I yoghurten, på mackan, i det heta citronvattnet....I just can't get enough. Men jag antar väl att det är bra?

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0