2013 - The celebration

Jag hann inte ta några bilder innan jag åkte iväg på nyårsfesterna, så jag bjuder på några bilder som jag tog med mobilen under kvällen.
 
Mina smokey eyes fixade jag med Naked palette.
 
Jag tog det jag hittade i min gamla garderob här i Lund eftersom jag dumt nog glömde att ta med en klänning från Stockholm. Jag har ju inte varit tillräckligt aktiv och shoppat efter jul, så det blev detta partylinne med en svart pennkjol (såg ut som en klänning). Jag köpte linnet i Prag och har bara använt det en gång eftersom den kliar mycket kring nacken.
 
Kvällen igår var jättelyckad; jag hann träffa massor av gamla vänner och nya på Louises och Sofies fest. Vi åt massor av gott och skålade in 2013 med bubbel och sång. Efteråt drog jag vidare till Rosen som bor ett stenkast därifrån. Vi dansade loss tillsammans med hennes gäng in mot morgontimmarna. Hoppas att ni fick en superfin nyårsafton! Hur firade ni in 2013? 

Kommentarer
Postat av: Miah

va söt du är!;)

Svar: Tack söta du!
Fei

2013-01-04 @ 18:19:30

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0