Afternoon tea

Jag höll på att dö av sockerslag efter fikat på en nypa socker, mitt favoritcafé här i Stockholm. Det var första gången som jag prövade deras afternoon tea som hålls varje lördag. Förutom alla bakelser, småkakor, macarons och scones så ingick det även te eller kaffe för 120kr. Fler bilder kan ni se tidigare inlägg här och här.
 
 
 
Jag älskar konceptet på detta lilla kafé med att de endast bakar med ekologiska råvaror och har en extremt söt inredning. Det är även prisvärt och bakelserna smakar himmelskt! Nu när jag tänker efter, så är nog det här det bästa kaféet jag besökt i hela världen.
 

Kommentarer
Postat av: vicky

Gott det ser ut:)

2013-01-17 @ 09:02:41
URL: http://Victorialin.blogg.se

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0