Födelsedagsfirande

Jag hade en jättefin födelsedag som var ganska lugn. Idag blev jag ordentligt firad av finaste Anna. Hon kom förbi med en hembakad tårta som hon improviserat fram. Det var tydligen en typ av chokladmousse-krämig kräm runt och sockerkaksbotten innehållande choklad. Jag har aldrig fått en så fin och god tårta...jag känner mig så bortskämd!
 
Det var två underbart goda fyllningar vilka var hallonkräm med kademummasmak och grädde med apelsinskal.
Fina presenter fick jag också. 
Till min födelsedag så fick jag ett jättefint handgjort kort på posten från Marie. Det lyste verkligen upp min dag. Tack Marie! Jag har så kreativa vänner! :D
På självaste födelsedagen fick jag även "Happy birthday" uppspelat på klarinett via Skype av min älskade syster. Imorgon ska jag fira min och D's födelsedag med att gå på stan, bio och restaurang. Han fyllde år två veckor före mig, men sen jag kommit hem så har vi inte hunnit gå ut och fira förrän nu. 

Kommentarer
Postat av: Elin

mamma och jag skulle gärna vilja ha recept på mosse kakan som anna hade bakat :)

Svar: Okej, jag ska fråga henne:)
Fei

2013-01-20 @ 10:13:53

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0