Fasten your seatbelt for take off

Nyss var jag och fikade med Karin, en god vän från gymnasietiden som har flyttat till en lya jättenäral mig. Det känns alltid så härligt att catcha upp med folk som man inte sett på ett tag. Nu när vi bor så nära varandra så har vi bestämt oss för att umgås mer. Jag är verkligen glad eftersom vi brukade ha så kul under gymnasietiden.
 
Imorgon börjar jag en ny termin igen och jag är riktigt peppad. Jag känner mig förberedd och är nyfiken på hur kurserna kommer att bli. Det verkar som att vi kommer att ha många grupparbeten och projekt. 
 
Idag har jag köpt gymkort (äntligen) och kört ett hårt gympass med D. Mitt mål är att träna minst två gånger i veckan vilket jag tror att jag kommer ha lätt att uppfylla. Det kommer bli blandat med både styrketräning, löpning och något konditionspass. Jag hoppas att jag genom träningen blir mycket piggare och orkar göra mer! Så nu håller jag tummarna för att jag ska lyckas hålla vad jag lovar!
 

 
 
 

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0