090810

Så jag fick inte hyresrätten i Vasastan, så sur jag blev! Det är dålig stil att inte ge folk chansen att ens lägga ett bud på vad man kan ge för boendet. Jag hade skickat ett mejl en timme efter annonsen var upplagd och fick ett mejl 3 dagar senare om att hyresrätten var såld. Men, men...jag ska leta vidare på det som finns. Jag tycker att det är för jävligt att det ska vara så svårt att hitta ett boende i Sthlm. För en liten småstadstjej som jag, med noll kontakter är det en riktig utmaning!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas du får tag i något! kan tänka mig att det är svårt, precis som det är svårt för studenter i Lund att få tag i något... Bra att du hittade min blogg! jag ska genast lägga till din i "Favoriter" så ska jag kolla in den ofta :P

2009-08-10 @ 20:31:24
URL: http://johannafrankrike.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0