090818

Jag har hamnat i en så mysig klass! Idag lärde jag känna ännu fler, alla är så himla trevliga. Utbildningen jag går tar bara in ca 60 pers, vår klass består av ungefär 10 tjejer och resten killar, de flesta kommer från andra städer men jag har lärt känna några Stockholmare som kanske ska guida mig och några andra nyanlända i helgen:)

Det blev kemi- och matteföreläsning på förmiddagen och tekniska muséet på eftermiddagen. Då blev vi indelade i mindre grupper och genomförde olika aktiviteter. Vi var sex personer som hjälptes åt och jag hamnade i ett roligt gäng. Det fanns en reaktionsmaskin med typ 14 knappar och när en knapp lyste så skulle man trycka på den så fort som möjligt. Vi ville slå dagens rekord så vi stod sex pers och höll in alla knappar och fick resultatet 0,00sekunder (när jag testade själv fick jag 8,32 sekunder).

Imorgon blir det Gasque, den börjar nästan direkt efter matteövningen och håller på till ett på natten så jag kommer inte kunna blogga imorgon. Men i övermorgon ska jag försöka lägga upp lite bilder...Håll utkik då!

Hur har er dag varit?

Puss & Kram
Fei

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hiss eller diss? rösta i mitt senaste inlägg:D

2009-08-18 @ 20:35:09
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jamen det låter ju bra allt! Jag tror du kommer trivas prima när du väl kommer in i det. :) Håller tummarna. kram

2009-08-20 @ 10:16:07
URL: http://johannafrankrike.blogg.se/
Postat av: Emmflemm

Åh fei, vad skoj!! Det verkar ju superduper alltsammans:). Jag är så pepp på nollning nu! Men vi saknar dig härnere i Skåneland...

2009-08-20 @ 16:28:44
Postat av: Emma

Hm, jag försökte just kommentera men det verkar inte ha funkat...



Men det verkar ju jätteskoj Fei!! Jag är superduperglad för din skull. Du anar inte hur pepp jag är på nollning nu:).

2009-08-20 @ 16:33:35
Postat av: Emma

Jo, det fungerade visst iaf. Så nu fick du typ två identiska kommentarer av mig:P

2009-08-20 @ 16:34:21

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0