090826

Det är kanske sant att jag är duktig i kemi och inget jag bara inbillat mig de senaste dagarna. Kemi som varit mitt näst sämsta ämne i hela gymnasietiden har plötsligt vänt till något som jag tydligen är bra på. Folk omkring mig verkar få för sig att jag är asgrym på det. Jag bara väntar på att det ska vända igen...usch nej, det vill jag aldrig mer!

Idag inhandlade jag halstabletter och nässpray. Det kändes som att jag skulle dö av nästäppa igårkväll när jag skulle sova. Jag blev färdig med kemiinlämningen idag (wohoo!), och imorgon blir det ett litet matteprov som jag antar kommer bli ganska lätt.

Jag Hade en liten nostalgikris igårkväll, saknar mina kompisar från Lund. Efter att jag snackat med Anna och Emma kändes det så himla konstigt att vi inte går i samma klass längre och att vi inte bor i samma stad. Men trots allt så är jag så glad över att jag kommit hit! Jag ska kanske gå ut  och hänga på Stureplan med några stockholmare på fredag kväll. Är sjukt pepp på att se hur det så väl omtalade stureplan ser ut inifrån.

Hoppas er dag har varit bra!
Puss & kram
Fei

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0