090827

Imorse tog jag sovmorgon så jag känner mig väldigt utvilad. Det enda vi gjorde idag var att luncha med alla professorer som vi kommer att ha, vilket var hur trevligt som helst. Sen hade vi matteprov, visst låter det jobbigt jag vet, men det var skitenkelt. Fick bara ett fel :)

Efteråt kände jag för att hitta på något, så jag och några klasskompisar gick på stan och  alla hittade något utom killarna och jag. :( Kände ingen brådska till att köpa något särskilt just nu. Kursböckerna tar kål på mig. Man måste typ lägga ut 500 spänn per bok. Jobbigt som tusan. Men nu har jag köpt mina nudie-jeans - mitt stockholmsliv får börja med dem...

Nu ska jag kolla på Vanity fair med mina inneboende, Robert Pattinson spelar en av rollerna, ska bli kul å se honom när han inte spelar vampyr.

Puss & Kram
'Fei

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0