090830

Idag var det KNAT, vår klass hejhåade runt i Stockholms stad vilket nog är det mest uppseendeväckande jag gjort på länge. Vi gick in i en Lidel-butik och sjöng en Lidel-låt som var så jävla klockren vid kassorna. Sen sjöng vi utanför konserthuset mitt framför alla som gjorde sin vanliga söndagsshopping, lekte massa udda lekar och hade allmänt kul.

Alla i klassen var inte med vilket var lite tråkigt, men jag är glad att jag följde med. Numera har jag koll på var Lidle, Stadsbiblioteket och falafelkungen ligger. :D Det är allt man behöver om man e från Lund hehe.

Jag gick hem lite tidigare ikväll, och när jag gick hem så tänkte jag på allt i mitt liv just nu och det var verkligen att jag kände mig glad och så. Men det finns ju alltid detta "men" i livet. Jag tänkte på hur kul det skulle vara med en Pojkvän. Jag har inte funderat på det på väldigt länge, att skaffa en, men jag kände det så plötsligt idag. Vet inte vad det beror på. Har ju inte känt mig kär antar jag.

Aja, nu ska jag sova. Ska upp rätt tidigt imorgon, det ska bli spännande med våra första riktiga föreläsningar...

Puss & kram
Fei

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0