090831

Idag hade jag min första riktiga föreläsningsdag på KTH, vi hade matte, kemi och materialdesign. Jag som annars brukade avsky kemi har faktiskt börjat tycka om det mer och mer. Vi hade föreläsningar i två-timmarspass vilket jag sällan haft tidigare, så jag kände mig väldigt trött och mör efteråt. Efter skolan stack jag och  min inneboende till Lidle och köpte mat så att jag kan ta med till skolan imorgon.

Bakade Lindgrenbröd som blev alldeles för salt men fortfarande ätbart. Och känner just nu ångest för att jag inte kan läsa på på materialdesign till imorgon eftersom jag inte har någon bok. Suger att vara efter alltså! Men Jag ska köpa den av Tobbe imorgon...second hand is that shit!

Idag fyller min underbara vän Anna år, jag är så himla ledsen över att jag inte kan vara med och fira hennes födelsedag. Befinner man sig 60 mil ifrån varandra blir det lite svårt.

Imorgon ska jag upp tidigt och förbereda kinesisk wok och gott till lunch. Bara jag inte försover mig igen...Bor man nära så gör man det jämt. På kvällen ska vi på nollepuberunda, orkar egentligen inte. Men tänker gå iallafall för att jag tror att det kommer bli skitkul.

Nu ska jag ringa Anna och gratta henne ordentligt!

Puss & kram,
Fei

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0