Shopping.

Kände det idag, trots att jag försökt kontrollera mina inköp i en månad och försökt spara så mycket cash som möjligt, så kom det som en våg idag...shoppingabstinens.

Jag hängde med Louise, Matti och Sally på stan idag. Som vanligt peppade Louise mig till shopping, hon är så övertygande - Detta är såå rätt, att shoppa är rätt! Fast jag tyckte allt att jag har lyckades kontrollera mig hyfsat. Jag köpte bara lite grejer som jag faktiskt visste att jag skulle behöva. :)

Såg bl.a. hos Åhléns att de hade rea på Phc:s hårprodukter. Jag har hört så mycket gott om deras produkter sen innan så jag passade på att köpa en burk hem för att prova. Karin rekommenderade deras inpackning om att man känner sig som en sjöjungfru efteråt. Så nu ska jag prova och se om det verkligen är så bra som hon påstår....

Kommentarer
Postat av: Karin Beng

Det är den det är den!! :D Jag looovar! Jag köpte faktiskt själv en häromdagen på åhlens! det gäller att passa på när det är extrapris. Borde egentligen köpa upp ett lager! du kommer iaf älska den! det vet jag. och bli som en sjöjungfru också

2009-08-12 @ 18:58:08

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0