Trevlig middag ikväll

Hade en riktigt trevlig och mysig middag ikväll hos Johanna med folk som jag inte hunnit träffa så mycket under sommaren, och nytt trevligt folk. Passade perfekt som en avslutande del av tiden innan min flytt till Sthlm. Jag ska åka snart, tiden tickar.

Idag träffade jag min bästa vän för sista gången innan resan, det kändes tomt efteråt, lite som att man har haft en stabil och stöttande klippa att luta sig på när stormen tilltar, men att man en dag upptäcker att man är ensam - Vuxen och ensam, det är vad jag ska bli.

Jag ser det ändå väldigt positivt att få en chans att börja om från noll. Jag menar, det är inte varje dag man är HELT oberoende, utan några alltför djupt rotade fördomar som man fått genom andras skitsnack. Jag är bara så nyfiken på hur allt kommer att te sig...-På söndag är det mottagning! Då får jag träffa min framtida klass.

Nu ska jag lägga ner mig, och fortsätta min packning som min idoga bästa vän har hjälpt till att packa.

Puss & Kram,
Fei

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

aa jag har börjat med det när jag fotat de senaste gångerna nu.. dock är det inte det lättaste men snygga bilder blir det om man får objektet skarpt!

allt bra idag? (:

2009-08-13 @ 23:53:36
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ah, det var nice i onsdags! Som tur blev det ju ändå inte sista gången vi sågs. :P Antar att du åker upp snart idag! trevlig resa ;)

2009-08-14 @ 11:36:50
URL: http://johannafrankrike.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0