091203

Jag ska flytta, äntligen! Jag är superglad och nu äntligen kan jag börja inreda och dona och ordna upp mitt liv på riktigt. Det har tagit långt tid jag vet, jag har ju bott inneboende i en termin nu. Efter mycket om och men och säkert ett tiotal visningar som jag gått på så slutade det med en 1,5:a på valhallavägen. Det är så najs för det tar knappt 5 minuter att gå till skolan. Jag älskar mina föräldrar, vet att jag står i extrem tacksamhetsskuld så jag ska försöka göra som de vill och Acea mina betyg...fast jag jag vet att jag är en medelmåtta, jag har aldrig riktigt stuckit ut i skolans värld. Jag kan dock bli väldigt ambitiös när jag väl vill så jag är inte dålig på något sätt.

Ikväll kommer mina bästa vänner från Lund, jag är fett taggad! De närmaste dagarna kommer bli helt underbara för senast jag träffade dem var bara kort i oktober. Nu ska jag visa dem Stockholm, mina nya vänner, min favoritgata, mina favoritaffärer, och allt annat som är värt att se.

Jag köpte lösningshäftet till min mattebok för 600 kr, dyrt jag vet men fett värt! så från och med nu kommer jag bojkotta alla föreläsningar och studera på egen hand. Håhå, nu kommer jag äntligen kunna förstå "Analys i en variabel".


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0