091210

Idag har jag köpt ett matbord och fyra stolar, massa porslinstallrikar och helt enkelt saker man behöver till inflyttning. Mamma blev dock sur när hon fick höra det, hon hade tydligen planer på hur min lägenhet skulle inredas. Men jag har redan på ett ungefär tänkt ut hur jag vill ha det, och om jag ska bo där så måste det vara på mitt sätt. Myrorna är verkligen det bästa fyndstället man kan gå till om man är student, jag hittade nästan allt jag behövde. :)

Jag har så sjukt ont i magen, den känns liksom uppblåst och det resulterar i att jag har noll aptit. Jag borde verkligen vara hungrig just nu eftersom jag inte ätit sen tolv, men jag känner mig fullkomligt mätt.

Känner mig fortfarande less på allting idag, men det börjar gå över. Jag måste börja ta tag i kemin, den är inte svår, jag måste bara orka gå igenom den. Fan att man ska vara skoltrött vid fel tidpunkt! Usch...


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0