091222

Idag tillbringade jag dagen med att träffa lite lundavänner och äta sjukligt mycket kakor så att jag inte orkat nån kvällsmat. Bland annat slutade det med en stor chailatte, lussebulle och äpplekanelkaka på espresso house som smakade gudomligt! ^^

Tänk så mysigt att träffa vänner som man inte träffat på nästan ett halvår och hur snabbt man tar igen allt, det känns verkligen som att tiden knappt gått när man ses igen. Samtidigt vet jag att jag förändrats, jag tycker att jag blivit snobbigare. Men får man serverat på silverfat så tackar man ju inte nej. Jag hatar dock det, snobbighet, och jag är medveten om allt det dåliga som det kan föra med sig; arrogans bland annat.

Ikväll stannade jag hos Åsa, detta blev sista gången på länge som jag träffar henne eftersom hon ska flytta till Danmark. Lite sorgligt men livet går vidare och nya äventyr väntar vid varje hörn.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0