091229

Just nu skriver jag på en ny laptop som jag fick igår av pappa. Vi valde ut den tillsammans på mellandagsrean. Det är en jättefin röd färg på den och mycket mindre än min förra och jättelätt. :)

Detta är de sista dagarna på året och jag börjar känna en riktig panik över tentan den 11 januari. Jag fick mycket hjälp idag av en god vän som redan satt A på kursen. Det är helt sjukt så mycket bättre han förklarar än vissa av våra föreläsare på KTH, det är pedagogiken de måste bättra på helt enkelt.

Och jag kämpar på, jag vill ha ett A, jag tänker satsa på ett A men såklart vet jag att jag kan misslyckas, fast då vill jag misslyckas när jag vet att jag gjort mitt bästa.

Ikväll tänker jag såsa framför Ugly Betty och Legally blonde. Kränga min favoritglass som består av vaniljglass med kolasås och sockerrostade valnötter från Haägen Dazs (fick den av min kära mamma i julklapp).


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0