Sorterad

Nu har jag sorterat mina senaste tre år i släng/spara/tamed till Stockholm-fack. Det har varit ett långt men samtidigt kul jobb eftersom jag har fått varje halvglömt minne återuppväckt. Så nu när jag ser bak på min gymnasietid under dessa tre år så känner jag en sorts stolthet över allt jag klarat av, en glädje över alla vänner jag skaffat och samtidigt en sort vemod över att allt är över.

Nu blickar jag mot förändring, mitt liv har vänt riktning och det är åt Stockholm jag ska bege mig. Om mindre än en månad ska jag bo i en Storstad, ensam för första gången i mitt liv. Det känns så pirrigt och konstigt och jag har aldrig känt mig mindre i hela mitt liv.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0