En dagsutflykt.

Köpenhamn var trevligt som vanligt, speciellt i solskenet. Äntligen blev det sol idag, ack som jag har längtat efter att molnen skulle skingra sig! Jag guidade min kinesiska vän i landet på andra sidan havet, det blev väldigt turistigt:P.

Vi spankulerade på Ströget och när vi på något vis kände oss vilsna, så blev vi guidade av de galna danskarna:) Trevliga typer, det är vad de är. Dessutom är de Särskilt duktiga på att designa saker. Vi tittade runt i coola designerbutiker och jag fastnade för mycket, men speciellt för den klädgalgen som finns längre ner på sidan. XD

Hoppas er dag varit super!

Puss & kram
Fei


Kommentarer
Postat av: Tippie

Tackar!:)

2009-06-14 @ 21:01:19
URL: http://tippie.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0