Godmorgon!

Hoppas er midsommarafton blev underbar, för det blev min. Jag hade jättetrevligt med några vänner, vi grillade och åt sjukligt länge. Det var gott med grillat och massa jordgubbar och grädde, och jag är fortfarande mätt...

Vädret höll i sig hyfsat ändå, det var nästan fint väder och varmt. På kvällen tog jag sista tåget från Malmö till Lund, den gick två och jag fick sällskap till tåget av gulleplutten vilket var riktigt mysigt. Frös inte lika mycket i en varm famn :)

Hur var er midsommarafton?

Puss & Kram
Fei

Kommentarer
Postat av: Angelica

Godmoooorgon!!!! min midsommar var toppen! bara jag och mitt eget sällskap =)

2009-06-20 @ 11:32:46
URL: http://angie1986.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0