Sjukt bra dag!

Det är ju som man säger; slutet gott, allting gott. Ungefär så kan man säga om min dag. På morgonen var jag som sagt väldigt trög på att ge mig av till Emma och pynta flakskyltar. Inte alls pepp faktiskt, men det blev rätt fina skyltar ändå.

Jag hade glömt att lämna hemnyckeln till min lillasyster Elin på vägen till skolan, så det innebar 20 minuters extra cykling för mig. Sjukt drygt eftersom jag ville till fotolabbet så fort som möjligt. Men det blev ändå en hel del labb i slutänden, så jag ska inte klaga! Jag gjorde faktiskt rekordmånga på ca 3 timmar; förstorade nämligen ca 30 stycken. Det blev många bra men även en del misslyckade. Ska ta och lägga upp några imorgon när jag får tid, nu är jag bara trött efter Maries studentskiva.

Studentskivan var faktiskt jättekul! Så sjukt ball att Marie har tagit studenten nu, efter så många år jag känt henne (9 år). Efter ikväll kände jag verkligen hur en eld inom mig flammade upp. Jag längtar verkligen! Verkligenverkligen sjukt mycket! För det ska bli så kul! Jag har varit skoltrött alldeles för länge och snart ska jag få ett slut. Härligt!

Nej, nu ska jag försöka få en blund också, hoppas ni haft en underbar dag!

Puss & Kram
Fei

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0