Det är lika kul varje gång...

Så, fortfarande sjuk och seg men kände ändå kraft till att laga något gott. Mat är en himla mysig sysselsättning, det är tröttsamt att städa efteråt men oftast slipper jag när jag lagar maten. ^^

Mat är en stor del av livet, jag förstår mig inte på folk som går på bantningsdieter  när de bara behöver röra på sig lite mer. Nu snackar jag om extremare dieter som att käka endast smoothie  eller enbart äta rått. Det kan bara inte vara gott eller hålla i längden. Jag slår vad om att människorna till sist inte kan hålla sig och börjar vräka i sig mängder av vanlig mat igen...för det ÄR ju så gott!

Idag lagade jag en jättegod maträtt bestående av lite rester från gårdagen och lite färska grönsaker. Jag tycker alltid det är så synd att slänga mat och försöker verkligen satsa på att göra något nytt och gott av det gamla...HAHA, jag börjar känna mig gammal; jag paketerar in gammal mat i plastlådor och folie och leker hemmafru.

Nej, nu borde jag ta itu med att plugga...något jag borde ha gjort igår. Fysik är inte riktigt min starkaste sida.
Got to face the problem!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0