Gratis-shoppa!

Tänk så mycket man kan få gratis egentligen! Vad många människor saknar är information om var man kan haffa det. Jag var på en liten shoppingrunda idag, som vanligt besöktes kosmetikaffären. Åter hemma hade jag bara köpt ett par klämmor(som var mitt ärende) och fått en liten kollektion gratissaker; Två små parfumflaskor som hette Red Delicious från DKNY och Mediterranian från Elizabeth Arden. Båda luktar gudomligt!! Den senast nämda får mig att tänka min kära mor, så den får bli hennes. Av gratisgrejorna fick jag även en kompakt foundation från Lancome med svamp till, känner på mig att det är något som jag kan använda ett bra tag framöver.



Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0