091118

Idag var jag på stan med Sarah och Jennie, jag kan säga att jag aldrig har shoppat för så mycket på en gång i mitt liv. Jag har köpt två par glasögon som är svinsnygga och sist men inte minst, ett par skitläckra skor från Jimmy Choo. Jag trodde att alla Jimmy Choo-skor på HM skulle vara utsålda och förväntade inte hitta skorna som jag hade checkat in på websidan  fanns kvar. Det kändes som att de bara väntade på mig eftersom det bara var en par i den stl kvar. Tänk så glad man kan bli av ett par skor...

...och tänk så ledsen men befriad man kan känna sig när man fått bekräftat att personen man gillar, gillar någonannan. Nu när jag vet så tänker jag inte grubbla mer på honom, det lär ju inte bli lätt. Fan vad kärlek kan göra ont! Och fan vad jag vill festa och supa ner mig nu!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0