091125

Idag var jag på kemilabb och tillverkade solceller. Det var faktiskt rätt kul, mycket därför att några i gruppen, ehmCalle, var väldigt exalterade:)

Efter labben gick jag och Calle för att plugga matte i kth biblioteket, vi var nog båda ganska less på matten så det var inte så många tal som gjordes. Vi satt mest och segade, men det var härligt. När han var tvungen att gå stack jag till Bergs(vår sektionsal) och spelade lite piano. Jag älskar verkligen att det finns piano så nära till hands, enda nackdelen är att det nästan alltid är så mycket folk där.

Efteråt hängde jag i stan med Sarah, hon övertalade mig på telefon att jag skulle komma och jag kände för lite tjejsnack också. Sarah är verkligen sockersöt, hon hade tydligen köpt en julklapp till mig och hade tvingat mig till stan bara för att överlämna den. Jag blev superglad för de zebrarandiga underkläderna, visste inte om hur mycket jag älskade dem förräns jag fick dem. :)

btw...det börjar dra ihop sig till Bergslusse (Finsittning med vår sektion) och mina bästa vänner från lund ska med. I'm so happy!!!! Och i helgen är det sminkmöte och hemmafest hos Tell. :)

Hoppas ni har haft en fin dag!
Puss & kram
Fei


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0