091126

Jag är så himla glad idag, kanske beror det på att jag lär känna nytt folk hela tiden, eller på att projektrapporten äntligen är överstökad, eller på att jag har sovmorgon imorgon, eller bara för att jag känner mig älskad.:) Och fan vad jag känner mig kär! Ni som känner mig bra vet ju såklart i vem. Idag verkade han gilla mig, men vissa dagar...nej.

Imorgon har jag bestämt mig för att ta en lång joggingrunda och få mig att känna mig lite piggare, känner att det blivit för lite sportande sen jag flyttade till Sthlm.

Jag följde med kines-rikard och pantade hans 40 burkar och köpte varsinn chokladkaka efteråt. Sen stack vi till bergs för att plugga. När Calle kom så fick vi värsta lyxhjälpen i matten. Precis vad jag behövde.:)

Puss & kram
Fei


Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0