090920



Kanelbullar är sjukt underbart! Jag bakade 50 st idag och så fort min inneboende kom in sprang hon mot dem. Jag fick med våld dra henne ifrån dem efter att hon käkat två stycken. Jag tog det gamla vanliga receptet från mjölpåsen men sen improviserade jag lite med fyllningen. Istället med bara kanel och socker, hade jag även i kardemumma och kakao. Det blev verkligen jättejättegott! Så nu ska jag frossa resten av veckan om inte min inneboende snyltar allt.

Det var kemigasque igårkväll vilket var kul. Vi fick umgås med kemister som enligt pfösarna är vår sektions fiender. Efter vi träffat dem fick vi sedan reda på att de är våra "bästa vänner". Jag känner att det är tråkigt för då kan vi inte fortsätta hacka på dem som vi gjort under hela nollningen. :P

Iaf. pfösarna var där igårkväll och jag blev helt salig eftersom jag trodde att vi aldrig skulle få träffa dem igen. De hade liksom rakat av sig sina skägg som avslut förra veckan, så vi blev skitglada när vi blev pfösta igen. 

Imorgon är det sovmorgon till tio och jag slutar tre, wohoo!

Puss & kram
Fei

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0