100409

Känner mig en aning krasslig idag...men jag får skylla mig själv för att jag tar på mig för lite kläder och joggar. Jag har tänkt förbereda mig inför den andra arbetsintervjun idag för den här chansen tänker jag inte sabba. Jag må vara den som alltid råkar glömma saker, komma på saker i sista minuten och vara ute i sista minuten...men jag lyckas nästan alltid få min vilja igenom och få det gjort i slutändan.

Att ta saker för givet är det värsta jag vet men man gör det omedvetet ibland och därför får man vakna upp som jag känner att jag måste göra mer. Min deal med mig själv är att om jag inte får jobbet så ska jag inte bli allt för besviken, för då får jag en sommar hemma i Lund och äntligen försöka ta körkortet och dessutom slipper jag gå på en massa utbildningskurser innan sommaren som kommer stå ivägen för plugget innan tentorna.

Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till, detta fixar du!

Hittade en låt och tänkte på dig :)http://open.spotify.com/track/5uFMaYyzBTuCxmYAut59Va

kram

Marie

2010-04-09 @ 11:45:46
Postat av: Fei

Haha tack!...musikstilen är inte min, men jag gillar låttexten!:)

2010-04-09 @ 22:13:12
URL: http://feisreality.blogspot.com

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0