100417

Just nu sitter jag och skriver sats efter sats från matteboken. Jag mår mycket bättre efter en del grubblande de senaste dagarna. Jag fick ny kraft till att ta itu med skolan och så har jag gjort massa nytta idag:) Jag pluggade i skolan, monterade ihop de sista delarna i min garderob och vek in alla kläder och städade. På kvällen blev det Spaghetti Carbonara och efter det kikade jag efter sommarjobb, för som sagt så befinner jag mig i en otursperiod. Jag fick inget av de jobben som jag gick på arbetsintervju för. Just nu känner jag bara för att få en vänding, och om det finns en gud så har han annat för sig. Jag får helt enkelt ta saken i egna händer så att jag kan få ett slut på den här jävla oturstiden!

Nu ska jag sova, kanske blir det en joggingtur imorgon om det inte blir för kallt. Godnatt <3

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0