100425

Är man narscisistisk ifall man tycker att man är sjukt het när man dansar naken framför spegeln? :) Jag var på bodyjam idag, utan Jennie tyvärr. Men jag shakade loss som vanligt och hemkommen tog jag en lååång dusch, det var så härligt!

Jag fick värsta shoppingabstinensen idag, jag har egentligen inte råd, men äh, efter dessa veckor som gått med massa plugg och bra resultat för en gångs skull så tycker jag att jag kind of förtjänar det. Det blev ett par nya jeansbyxor eftersom mina gamla favvojeans gått sönder för tredje gången, de hade jag haft i fyra år och lagat på två ställen så det blev time for update! Jag köpte även några nya block eftersom KTH-studenters block går åt som smör.

Helgen har once again gott snabbt som attan, jag vet inte riktigt vad jag gjort som tagit så mycket tid...

Imorgon ska jag på jobbintervju efter skolan får se hur det går, håll tummarna för mig!



Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0