100427

Min växt är död och jag sörjer.

Jag är hemkommen från jammandet med Jennie. Vi stannade kvar extra länge efter träningen och hade en otroligt trevlig pratstund.

Efter skolan lekte jag med Sarah och vi gjorde en jättegod kycklingwok med ris. Vi satt och snackade massa strunt. Att för en gångs skull inte behöva göra ett piss skolarbete efter skolan kändes riktigt lyxigt. Men nu har jag ångest, bland annat för att vår mekaniklärare gjorde en tenta-uppgift på tavlan som han fick göra om flera gånger för att få rätt. Då känns det så avlägset att man själv ska klara tentan överhuvudtaget. Men allt detta fick mig att känna mig sporrad till att verkligen göra något åt det och klara den, jag ska verkligen satsa hårt!

Nu ska jag lägga mig och sova ut för en dag på KTH från åtta till nio.

Kommentarer
Postat av: Sally Mohebbi

Gumman! Du är så sjukt duktig som pluggar och står i! När jag kommer blir det mek-plugg och vi ska vara bäst :) <3 allt blir bra snart igen!

2010-04-28 @ 23:45:28

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0