120201

Goddag! Har varit på min första lektion imorse som gick ut på att ta reda på vad för sorts ledare man är. Det var kul att veta vad man behöver förbättra och vad man har för styrkor. Jag gillar dessa övningar i kursen team leadership därför att man får så mycket bekräftat om sig själv och man lär känna sig själv och hur andra fungerar.
Jag tänkte ta en sväng till Japanska torget och handla lite asiatiska godsaker nu och sen gå till min andra lektion som jag har på eftermiddagen.
Igårkväll slutade med Zumba, Yoga och Sauna...och på det drack jag och Anna en supergod Aloe vera-dryck. Jag undrar var man kan få tag på det i Stockholm eftersom Anna köpte sin i Polen. :S

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0