120208

Jag har nyss fått besök av en vän Jennie som jag inte träffat på hur länge som helst. Vi hade det mysigt med god japansk mat och te. Det snöade riktigt ordentligt därute så det var extra mysigt att sitte inne.
Imorse var jag och Anna i skolan och fixade ihop frågorna inför morgondagens intervju i Atlas copco. Jag känner mig en aning nervös över om vad hon tycker om frågorna. Jag satt och gjorde en research igår i nästan sex timmar i sträck och hittade jättemycket bra saker enligt mig själv. Men man vet ju aldrig vad någon som är kunnig i ämnet anser.
Nu ska jag försöka börja på en rapport som jag har skjutit på i snart en vecka nu, känns segt. Men senare ska jag avsluta dagen med Zumba tillsammans med Jennie.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0