120228

Nu ska jag snart börja jobba på Kandidatarbetet. Jag har haft en lång dag med mycket jobb. Igårkväll kunde jag lämna in en sammanfattning, idag hade jag och min engelskagrupp en lyckad presentation plus en KS (mini test på vad vi lärt oss hittills). Jag lagade mat av det som fanns i kylen vilket påminner om att jag  måste gå och handla imorgon. Blir galen annars eftersom jag hatar när kylen inte är fylld med godsaker.
Senare på kvällen gick jag på ett bodyjam-pass och ett Yogapass. Jag märkte hur seg min kropp va efter att jag suttit på en stol och jobbat i en vecka. Skärpning med träningen helt enkelt!
Hoppas att ni haft en roligare dag än jag, imorgon blir det lite lugnare. Då tänkte jag ägna lite tid åt killen. Göra upp för en myskväll. Han ska ju åka iväg på torsdag. :(

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0