Aloe vera dryck

Visste ni att Aloe vera är världens nyttigaste växt och att drycken är läkande för magsår och minskar acneproblem? Kändisar som bl.a Victoria Beckham går på en Aloe-vera diet som innebär att hon dricker Aloe-vera dryck fem gånger om dagen. Jag tycker personligen att det är extremt löjligt att gå på extrema dieter. Trots att Aloe vera innehåller massa med vitaminer, mineraler och antioxidanter så täcker det dock bara en bråkdel av kroppens behövda näringsintag.
Jag testade en igår som smakade lite som Vitamin well (grönt äpple) dryckerna. Fast med Aloe-vera bitar i och ännu lite godare. Men min kompis köpte den i Polen och jag hoppas verkligen att den finns att hitta i Stockholm också.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0