Kvällsinlägg

Den här dagen har varit fruktansvärt seg, jag har skrivit rapport och gjort research fram till nu. Nu har lämnat in allting mest för att jag helt enkelt inte hade ork kvar att fortsätta förbättra min rapport.
Hursomhelst, så var jag och Joni och intervjuade en Vice manager på Electroclux idag. Det var mycket intressant och givande. Jag träffade även lite snabbt en gammal familjevän som jag inte har träffat på flera år. Det var superkul att se honom igen. Nästa vecka ska jag försöka passa på att luncha med honom på Electrolux. Han berättade bland annat att företaget sponsrar kocklandslaget och att det är de som står för matlagningen där. Det verkar lyxigt som tusan, jag skulle inte tacka nej till ett jobb där enbart för matens skull haha.
Imorgon börjar jag åtta. Jag råkade krocka två lektioner med varandra imorgon så jag kommer att få springa mellan dem eftersom båda är obligatoriska.
Nu ska jag lägga mig, har längtat efter att få sova hela dan eftersom jag hade tidig lektion imorse.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0