Sent.

Hej!
ledsen för sent inlägg. Jag har varit upptagen med massor av telefonsamtal och matlagning sen jag kom hem vid halv sju. Jag har fortfarande inte ätit och jag kan säga att jag fortfarande inte är särskilt hungrig trots att jag åt vid ett. Vill ni veta varför? ^^ Jag var ju som sagt på en konferens i Örebro hos ett företag idag.
Ordförande för projektet på Atlas Copco bjöd oss på Chicken Masala-buffé, tre sorters glass, pannkakor med chokladbitar och kaffe efter maten. Sen hade var vi med i ytterligare en konferens där de bjöd oss på massor av godis och kakor. Jag vet inte vad jag ska tycka; både mötet och maten var över all förväntan. Ordförande för projektet var mycket trevlig, och hans team verkade väldigt glada över att vi ville vara delaktiga i det.
Både jag och Anna är superexhalterade! Under hela hemresan diskuterade vi med varandra och ritade tankekartor, och skrev ner allmänt vad vi hade för tankar kring projektet.
Totalt sett så har jag haft en toppendag! Nu ska jag lägga mig så jag kan börja jobba imorgon. Förutom flera ton tvätt, så väntar presentshopping till min kära Elina som ska ha ett bacheloretteparty imorgon.
Sweet dreams!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0