120618

Jag fattar inte att jag är på väg till Kina snart. Jag har haft så mycket att göra och tänka på de senaste dagarna att jag inte riktigt känner mig beredd att åka än.
Jag känner mig som värsta kärringen som inte känner mig trygg nog att lämna allt som det är. Jag har redan producerat en lista på att-göra-regelbundet-grejer till D. så att han ska hålla lägeheten i okej skick fram tills jag komer hem. (Det är ju fucking 2 månader!!!!)
När jag kommer fram till Kina så kommer det bli svårt att få tillgång till internet den första veckan eftersom mina morföräldrar inte har internet hemma. Men jag ska försöka hålla er uppdaterade så gott jag kan via internetcaféer.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0