Afterwork

 
Jag har haft en superbra dag på jobbet. Alla var så himla trevliga och välkommnade mig och Amelie på det bästa tänkbara sättet. Vi blev presenterade för alla och har fått en väldig utförlig genomgång på vad vi ska göra. Vi fick varsin arbetsdator, kontor, mobil så att vi kommer att kunna ringa och surfa om vi skulle behöva och dessutom varsinn skjorta med SSAB-loggan. Jag kommer antagligen ha på mig den inom en snar framtid så då får ni se! ^^
Dagen gick hur fort som helst och slutade med att jag och Amelie shoppade lite i i varuhuset och fikade på Starbucks. Det var egentligen tänkt som en senfika men blev istället kvällsmat för vi blev så mätta och hade så mysigt där. Jag kände mig proppmätt efteråt. Jag beställde en Grön te latte för er som undrar varför min dryck är grön. Jag har aldrig sett det innan på någon Starbucks innan så jag blev sugen på att testa. Den smakade verkligen jättemycket grönte och latte - en smakkombination som kändes riktigt ovant! jag tyckte att den var jättegod men lite för mättande så nästa gång tar jag nog den minsta storleken. 
 
Jag längtar till imorgon så att vi kan sätta fart på riktigt. Tiden har flugit förbi och jag fattar inte att det redan är nio på kvällen. Nu ska jag ta en snabbdusch och sova. Hoppas ni har en fortsatt fin dag! 
 
 

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0