Baam!

Ni visste väl inte att jag egentligen är en kinesisk prinsessa? Haha, skämt åsido, denna bild togs för två dar sedan på summer palace. Jag hann inte ladda upp bilden då eftersom jag fick för mycket att göra de sista dagarna i Beijing. När jag var liten var jag galen i kinesiska prinsessor. Jag tyckte att det verkade så vackert och önskade ofta att jag levde då för några hundra år sedan. 
Som tjej på den gamla tiden i Kina så hade man oftast på sig en utsmycknad som den nedersta bilden när man gifter sig. Vid närmare eftertanke så trivs jag så bra i nutiden att jag inte skulle kunna tänka mig att resa till det gamla Kina.

Kommentarer
Postat av: Marie

Men åh vilka häftiga bilder! :) Det passar dig, vackra du! :)

2012-06-25 @ 16:42:57

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0