Finbesök

Igår eftermiddag fick besök av finaste vännen. Hon fyllde år och jag ville så himla gärna hänga med henne. Men hennes kille hade bokat upp henne hela dan med överaskningar så jag trodde inte vi hade någon chans att ses. Men hon överraskade mig helt genom att knacka på hos mig med hembakat. Snacka om lyx! Och jag är seriös när jag säger att det är den godaste tårtan jag har ätit. Precis som jag, så älskar hon mat och bakelser och är jättenoga med att få allt så perfekt som möjligt.
Jag tror att hon bakade sockerkaksbotten och la på vaniljkräm och jordgubbssylt och dekorerade med jordgubbar, grädde och mandelspån.
Det går sådär med beach-12...i förrgår kom Amelie förbi med en stor kasse bakelser som tack för att jag hade fixat stipendie till vårt internship i Kina.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0