Framme i Kunshan

 
Nu har jag och Amelie checkat in i vårt hotell i Kunshan, en lite mindre stad 20 minuter med tåg från Shanghai. Jag packade ihop mina saker i all hast tidigare idag och glömde mina favoritshorts i Beijing. Så typiskt att det ska hända! 
 
Imorgon bitti börjar vi vår första dag på jobbet hos SSAB här i Kunshan. Vi har blivit uppmötta av en av våra medarbetare som visade oss runt i omgivningarna. Det finns ett stort varucenter precis bredvid vårt hotell, vi har ett bra läge till tågen till Shanghai och massor av restauranger att välja på i närheten. Dessutom står en Starbucks precis runt hörnet vilket kommer att törsta vårt kaffebegär i sju veckor framöver. Det gäller att börja göra sig hemmastadd nu vilket jag känner att jag redan börjat göra genom att sprida ut alla mina grejer över hela rummet...
 
Jag är supertaggad inför imorgon och hoppas att det blir en bra början på vårt projekt. Jag hoppas att Amelie orkar hålla sig vaken dock. Hon berättade för mig att hon varken sov i förrgår natt eller i natt. Dessutom är hon fett jetlaggad. fast det är lungt, zombisar är man van vid att jobba med efter några år på KTH.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0