Glada hälsningar från Chingchonglandet!

Godmorgon!
Nu har jag äntligen fått tag på internet och kan uppdatera er om mina senaste dagar här i Beijing. I förrgår kom jag fram mitt på dagen här i Beijing. Jag tog bussen hem till mormor och morfar själv eftersom jag har låtit mina föräldrar hållit hemligt att jag skulle komma till Kina. Min mamma lyckades ju inte hålla sig verkade det som eftersom det fanns folk som väntade sig att jag skulle komma (Blä, vad sur man blir när sånt händer!)
Jag har alltid velat göra något sånt, typ bara helt plötsligt dyka upp utan förvarning och göra folk glada. Jag har aldrig fått chansen tidigare och det känns därför extra kul att ha fått göra det.
Jag var så nervös innan jag skulle åka från flygplatsen i och med att jag aldrig har tagit mig hem till mormor och morfar själv. Beijing är enormt stort, närmare bestämt 16 801 kvadratkilometer, nästan 90 stycken Stockholm (!)
Men jag lyckades hitta och smita in i bygganden utan kod. Sen var det bara att hoppas på att nån var hemma. Och det hade jag tur med! Jag filmade från att jag stod i hissen tills jag såg deras glada och chockade ansikten. Det var verkligen episkt!
Jag kanske laddar upp klippen senare när jag får tid. Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad kul att höra om hur du har det! Låter som att du gjorde en fantastisk entré! Hoppas du har det underbart,



kram

Marie

2012-06-21 @ 08:47:41

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0