Godmorgon och glad midsommar

Hoppas att ni har fått en mysigt och härligt midsommarafton och får en fin midsommardag. Jag saknar svenska jordgubbar! Här är det bara växthusjordgubbar som gäller och de är dessutom äckligt dyra.
Snart ska jag iväg på en stor släktmiddag (släktlunch). Alla mina kusiner, mostrar och deras respektive, mormor och morfar kommer att vara på plats tillsammans med hela vår familj vilket kommer att vara första gången på 4 år. Det kommer att bli så kul eftersom min morfar brukar klaga varje vecka över att de enda som saknas är vår familj (ganska mycket klagan på 4 år!).
Sen efteråt kommer jag antagligen att åka och paddla i "Summer palace", en av Beijing vackraste miljöer. Förmodligen kommer jag också att hinna fotografera en hel del. Jag ska försöka ladda upp när jag kommer hem. Grejen är att det tar typ tio minuter att ladda upp ett foto från digitalkameran här i Kina. Sjukt segt men självklart hindrar det inte mig från att blogga :).
Ha det fint, så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Sheil

Hejsan allt bra med dig? :)

Svar: Jadå, bara bra, själv då?
Fei

2012-06-23 @ 11:08:34
URL: http://sheil.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg verkligen, ha en bra dag❤

Svar: Tack detsamma! Vad glad jag blir! :D
Fei

2012-06-23 @ 16:22:02
URL: http://paulineart.blogg.se/
Postat av: Emelie

Trevlig midsommar :)

Svar: Tack detsamma!
Fei

2012-06-23 @ 19:46:32
URL: http://rexe.blogg.se/

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0