Hej

Större delen av den här dagen och de senaste dagarna bestod av att skriva en uppsats. Jag lämnade äntligen in den idag och när jag hade gjort det kom Amelie hem till mig så att vi kunde fixa med våra resor i sommar. Resultatet blev Shanghai - Hong kong - Seoul och slutligen Stockholm. Vi bokade hotell när vi ändå var igång och nu efteråt känner jag mig superglad och taggad.
Jag kommer först åka till Beijing och träffa släktingar, sen åker jag till Shanghai för jobb. När vi har jobbat i 8 veckor drar vi vidare till Hong Kong och slutligen till Seoul.
Seoul har jag velat åka till sen jag började bli beroende av K-dramaserier i år. Ni som har följt mig ett tag vet att jag har isolerat mig med Koreanska dramaserier och gråtit floder av tårar. Det ska bli spännande att se landet där K-pop och K-dramaserier och världens bästa hudvård har sitt ursprung. Sydkorea har det största sortimentet etablerade sminkmärken och även de sötaste. Jag kommer antagligen att drunkna i söta sminkprodukter när jag åker dit. Ni känner ju till mitt förhållande till smink. :P

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0