Kunshan at night

Jag och Amelie har nyss strossat runt i Kunshans smågator och utforskat omgivningarna. Just nu känner jag mig ganska slut i fötterna och lagom trött till att lägga mig. Dagen har varit ganska påfrestande eftersom det har varit svårare att få tag på information än vi först trodde. Men tack vare hjälpsamma anställda på företaget har det gått bra.

Idag fick vi en visning av hela fabriken och alla maskiner var verkligen imponerande och något jag verkligen ser fram emot att se mer av.

Det har varit extremt regnigt idag i Kunshan och ovanligt svalt vilket har varit fruktansvärt skönt. Det är avslappnande att kunna gå en större bit utan att bli helt genomsvettig när man kommer fram. Det gäller att ta vara på dagar som dessa eftersom bastuperioden börjar om någon vecka vilket innebär 35-40 C° stekande sol och fuktig luft.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0