På arlanda flygplats

Hallåhallå, nu har jag slagit mig ner vid ett litet fik, närmare bestämt Starbuck's coffee, och sippar på en Caramel latte vilket enligt mig är fantastisk god men jättemäktig. Jag beställde en liten men de råkade göra en stor så jag känner mig typ övermätt. Man kan ju inte sluta klunka i sig den härligt krämiga latten!
Mitt flyg till Beijing är försenat så jag tar det lite lungt och känner mig avslappnad efter check-in kön. Jag trodde att jag var jättemycket i tid (tre timmar), men det hade redan bildat en jättelång kö på 100 meter typ.
Med på resan har jag beväpnat mig med massor av fuktkräm, ansiktspray, vatten och smink. Man blir så jäkla torr på flyg och rule number one är helt enkelt att återfukta under hela resan.

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0