120301

Godkväll!
Jag hade fullt upp igår, så jag hann inte uppdatera något. Jag ville umgås med älskling så mycket jag kunde innan han skulle åka till Turkiet. Det blev en supergod kycklingsoppa till honom eftersom han inte mådde bra.
Idag åkte jag hem till Anna och jobbade med projektet. Det är verkligen hur kul som helst, jag känner att jag skulle kunna offra många nätter till det här!
Vi lunchade tillsammans och sedan blev vi så himla sugna på våfflor, att vi improviserade fram en smet. Efter gräddningen toppade vi med krämig chokladglass och hallon. MUMS! Tyvärr hann jag inte ta en bild innan det var försent.^^
På eftermiddagen blev det ett Yogapass som sedan ledde till ett extremt shoppingsug. Jag stack till NK och valde ut en jättefin mörklila ögonpenna plus en till bästis, två jättejättefina nagellack, också en till bästis och en till mig:) Sharing is caring. När jag handlade så fick jag dessutom en goodiebag fullproppad med superbra krämer och smink. Jag visar er imorgon.
Nu när jag stillat shoppingabstinesen, hungern och dagens arbetsdos, så ska jag ta itu med disken och avsluta med mina åtta timmars skönhetsömn. Godnatt!

Kommentarer

Känn dig fri att uttala dig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0